Foto: Unsplash

4 pokročilé rady, která vám pomohou zhubnout

Udělali jste vše, co jste věděli, aby vaše cesta hubnutí byla co nejúspěšnější, a podařilo se vám shodit pár kilo za týden. Ale teď, když se blížíte ke své cílové váze, začínáte být trochu nervózní: zdá se, že čím více váhy ztratíte, tím obtížnější bude ji udržet. Začnete méně jíst a více cvičit, a to je všechno v pořádku, ale tyto malé změny vám nepomohou zhubnout. Existují nějaké způsoby, jak si usnadnit proces hubnutí?

PROČ JE HUBNUTÍ TEŽŠÍ?

Váhové plošiny jsou nevyhnutelnou součástí hubnutí. Stávají se každému, ale netrvají věčně. Tělo bude často reagovat na úbytek hmotnosti zpomalením metabolismu nebo spalováním méně kalorií než dříve, takže to znamená, že ztráta hmotnosti není taková, jak by mohla být. Plošiny hubnutí jsou velmi časté, tak se jimi nenechte odradit. Existují způsoby, jak je prorazit, takže můžete pokračovat v hubnutí. Jakmile dosáhnete plošiny, pravděpodobně začnete přemýšlet o tom, co můžete udělat, abyste prorazili a pokračovali k vytouženému cíli. Naštěstí existuje několik věcí, které můžete zkusit a které by vám mohly pomoci dosáhnout vašeho cíle.

VYZKOUŠEJTE HCG DIETU

HCG dieta je forma hubnutí, která si v posledních letech získává na popularitě. Tuto dietu byste však měli dodržovat pouze po konzultaci s lékařem. HCG dieta je nízkokalorická dieta, která nabízí rychlé hubnutí pomocí injekcí. Podle odborníků na HCG dietu vám tato dieta umožňuje spálit tvrdohlavý tuk, který vám často brání dosáhnout vašich cílů v oblasti hubnutí. Jeho zastánci věří, že vám může pomoci shodit 1–2 kila každý den. Předpokládá se také, že během kurzu potlačí váš hlad a dále vám pomůže shodit kila.

ZVÁŽTE PŘERUŠOVANÝ PŮST

Přerušovaný půst je dieta, kdy část dne jíte a druhou ne. Na první pohled by se to mohlo zdát jako nezdravá věc. Vědci ale zjistili, že přerušovaný půst má spoustu výhod, včetně hubnutí a lepší funkce mozku. Nejběžnější forma se nazývá metoda 16/8. Znamená to, že se každý den 16 hodin postíte a mezi tím 8 hodin jíte. Pokud tedy bylo například vaše poslední jídlo ve 22:00, bude vaše první jídlo následující den ve 14:00. Je důležité vědět, že to neznamená, že během těch 8 hodin nemůžete pít nebo si dopřávat jiným způsobem, a že byste stále měli jíst zdravou a vyváženou stravu.

SLEDUJTE SVŮJ PŘÍJEM KALORIÍ

Pokud tak ještě neděláte, měli byste začít sledovat každou kalorii, kterou do svého těla vložíte. Sledování kalorií je nejlepší způsob, jak zhubnout. Pomáhá vám vědět, co jíte a kolik toho jíte. Vaše špatné návyky lze identifikovat a změnit tím, že se naučíte, co jsou a kde se projevují.

JEZTE VÍCE PROTEINŮ

Protože protein zlepšuje váš metabolismus, může pomoci při hubnutí. Protein má silný účinek tepelného rozkladu, což znamená, že jeho rozklad vyžaduje od těla větší úsilí. To znamená, že při trávení spálíte více kalorií, což možná povede k další ztrátě tuku. Pokud hledáte nejlepší zdroje bílkovin, zvažte tyto možnosti:

  • Libové maso
  • Plody moře
  • Nízkotučné mléčné výrobky
  • Rostlinné bílkoviny jako tofu nebo čočka

Můžete vyzkoušet různé pokročilé metody hubnutí, ale vždy byste měli dbát na vyváženou stravu. Než se zapojíte do jakékoli činnosti, která změní vaše tělo, měli byste si také promluvit se svým lékařem.

Zdroje: socialifestylemag.com, unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář