4 typy spojení s ostatními a jak s nimi jednat.

Foto: Unsplash

4 typy spojení s ostatními a jak s nimi jednat.

Všimli jste si v průběhu let, zda má vaše historie seznamování specifický vzorec? Možná se honíte za emočně nedostupnými lidmi. Nebo možná prcháte v okamžiku, kdy váš vztah naberou vážný směr. Při tom všem běhání a pronásledování je vzrušující si myslet, že byste mohli být ve dvojplamenném vztahu. I když to může být pravda ve velmi málo případech, ve většině případů je to váš styl přílohy.

Styl připoutanosti znamená způsob, jakým jednáte s ostatními kolem vás - od rodiny až po vztahy a pracoviště. Tento styl připoutanosti se formuje v úplných počátečních fázích vašeho života. Abychom byli přesní, váš vztah s matkou nebo vaší pečovatelkou v prvních osmnácti měsících kojenectví určuje, jak budete jednat se zbytkem světa. Tolik, že vás minulost nedefinuje?

Existují čtyři typy stylů spojení. Na druhou stranu mějte na paměti, že i když máte některý z nejistých stylů spojení, neznamená to, že s vámi není něco v pořádku. Je to velmi běžné u poloviny populace a vždy existuje způsob, jak se s tím vypořádat a stát se lepším.

Bezpečné připojení

Pokud máte tento styl připoutanosti, velmi vám závidíme! Jak to naznačuje, jste velmi jistí - ve vztazích i v sobě. Důvěra v partnera pro vás není obtížná. Otevřít své emoce je také snadné. Osobní vztahy jsou zvládány dobře, ale nebojíte se být ani sami. Spolu s důvěrou druhým důvěřujete i sobě. Buďte i nadále stejní a nabízejte plodné vztahy a životní rady svým přátelům, trochu toto zabezpečení rozšiřte!

Úzkostné spojení

V každém vztahu je velmi běžné bát se rozchodů nebo opuštění. Pokud však strach začne ovládat váš život, pak je to známka úzkostného stylu připoutanosti. Dalšími běžnými příznaky jsou přilnavost, neustálé ujišťování a potřeba schválení. Nízké sebevědomí vás může vést k uctívání někoho, koho přitahujete. Je snadné zaměnit uctívání za lásku, ale není to totéž. Uctívání se koná, když se pro ně vidíte nižší, zatímco láska je stejná. Díky tomu jste náchylní ocitnout se v jednostranných situacích. 

Nebojte se, protože vždy existuje způsob, jak se s tím vypořádat. Náš první návrh pro vás je vyhledat terapii. Můžeme poskytnout účinné způsoby a tipy, ale terapie vám může pomoci lépe. Naše rada pro vás je naučit se toho nechat. Zbavte se strachu, kterého se držíte z minulosti. Chcete -li mít lepší budoucnost, uzdravte se ze své minulosti.

Komunikujte se svým partnerem, dejte mu znát své starosti a spouštěče. A konečně, pokud úzkost pokračuje, pak to možná nejste vy, mohou to být nespolehliví lidé ve vašem životě. Rozhodněte se být s lidmi, díky kterým se budete cítit emocionálně v bezpečí. Nezapomeňte zapracovat na svém sebevědomí a sebevědomí.

Vyhýbající se spojení

Být single je úžasné. Chronické rozhodování o svobodě však může být znakem vyhýbavého stylu připoutání. Jste pánem kultury připojení, protože co je přitažlivější než bavit se a pak už tyto lidi nikdy nevidět? Je pro vás obtížné otevřít se a nechat lidi blízko vás. Výsledkem je, že dáváte přednost udržování vztahů na povrchní úrovni, a pokud to začne být vážné, úplně se uzavřete. Dobře si věříš, ale máš problém věřit druhým.

Abyste se s tím vyrovnali, musíte se nejprve spojit se sebou a svými emocemi. Pochopte, že když se cítíte, neznamená to, že jste slabí nebo hloupí. Je to lidské Naučte se vyjadřovat a mluvit o svých emocích. Může to vypadat hrozivě, ale je v pořádku nechat lidi vstoupit.

Neorganizované spojení

Pro lidi s neuspořádanými styly připoutání je obtížné věřit sobě i ostatním. Neustále se obáváte, že vám ublíží vaši blízcí.

Pocit nebezpečnosti, chůze po skořápkách a neustálé omlouvání patří mezi běžné příznaky. Máte chronický strach, že ten, koho milujete, může jednou změnit své barvy.

I když je těžké žít s neorganizovanou připoutaností, můžete pracovat na tom, abyste byli lepší. Neorganizované připoutání je ze všech tří považováno za obtížné, proto se doporučuje vyhledat terapii. Chcete -li se uzdravit sami, buďte součástí komunit, ve kterých se cítíte bezpečně. Komunity jako naslouchající skupina, skupiny dobrovolníků v oblasti duševního zdraví atd. Když najdete lidi, se kterými se cítíte bezpečně, postupně se naučíte lidem důvěřovat. Zapracujte na svém sebevědomí a naučte se také dobře věřit.

Zdroje: femina.in, unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář

Články z dalších našich webů: