Nesnášíte běhání? Přinášíme cviky na spalování kalorií, které jsou také efektivní!

Foto: Unsplash

Nesnášíte běhání? Přinášíme cviky na spalování kalorií, které jsou také efektivní!

Pokud vás myšlenka běhání neláká, vítejte v klubu. Mnoho z nás by tedy raději dělalo cokoli jiného, ​​než aby běželo pár kol po trati pořád dokola. Pokud to zní jako vy, pak jste na správném místě. Zde jsou čtyři kardio cvičení, která nezahrnují běh, ale přesto vám mohou pomoci spálit velké množství kalorií.

Skákání

„Přeskok přes švihadlo je fantastická metoda pro silový trénink, rychlostní a vytrvalostní s klíčovými přínosy pro stabilitu kotníku, pánve a kolen,“ vysvětlila pro Women's Health Corinne Naomi, instruktorka z FIIT. Ale neberte ji za slovo. Výzkum také podporuje skákání přes švihadlo jako efektivní a kaloricky náročné cvičení: studie v Research Quarterly For Exercise And Sport zjistila, že skákání přes švihadlo po dobu 10 minut denně po dobu šesti týdnů mělo stejné výhody jako každodenní běhání po dobu 30 minut. Zvláště pokud přidáváte v intervalech a měníte tempo, může být přeskakování vynikající kardio náhradou. Jedním z největších důvodů, proč je toto cvičení tak účinné, je to, že se jedná o cvičení celého těla, při kterém se zapojuje horní polovina těla stejně jako spodní polovina.

Klíčové tipy pro ještě efektivnější skákání:

• Zůstaňte nízko při zemi

• Zůstaňte lehká na nohou

• Udržujte paže v úhlu 45 stupňů a pevně je přitáhněte k žebrům

• Udržujte svůj střed těla zpěvněný po celou dobu

Veslování

„Veslování je skvělým spalovačem kalorií a cvičením na celé tělo, protože využívá devět hlavních svalových skupin, včetně hamstringů, čtyřhlavých svalů, hýžďových svalů, středu těla, ramen, zad, tricepsů a bicepsů,“ vysvětlil pro Cosmopolitan osobní trenér Daniel Harris.

„Veslování je jedno z nejintenzivnějších cvičení, které můžete přidat do své cvičební rutiny, dokáže spálit kolem 700 kalorií za hodinu a je skvělé pro pomoc sbolestí a zpěvnění zad,“ řekl.

 

Plavání

Další skvělá alternativa k běhání? Plavání. Podle Healthline jedna hodina plavání spálí téměř tolik kalorií jako běh, ale bez jakéhokoli dopadu na vaše kosti a klouby. Podobně jako skákání přes švihadlo je tento trénink celotělový a i plavání zapojuje svaly po celém těle, když se tlačíte a vytahujete dopředu proti odporu vody. Navíc můžete svůj trénink obměňovat střídáním různých zdvihů, z nichž každý se zaměřuje na jiné svalové skupiny.

Nicméně vaše svaly nejsou jediné části vašeho těla, které trénují. Plavání je také skvělý způsob, jak vybudovat kardiovaskulární sílu. Nejen, že může potenciálně snížit riziko úmrtí, některé studie dokonce ukázaly, že plavání může pomoci snížit krevní tlak a kontrolovat hladinu cukru v krvi.

Cyklistika

Cyklistika je také skvělou náhradou běhu. Zejména pokud jezdíte na kole vysokou intenzitou, může vám jízda na kole pomoci snížit tělesný tuk, zvýšit metabolismus, budovat svaly a posílit kardiovaskulární systém.

 

„Ať už jde o rychlou nebo pomalou jízdu na kole střední intenzity, toto cvičení na spalování kalorií poskytuje cvičení pro vaše srdce, plíce a krevní cévy,“ řekl Harris. "Jemná jízda na kole může spálit přibližně 364 kalorií za hodinu, ale pokud se zúčastníte intenzivní cyklistiky, uvidíte, že spalování kalorií překročí střechu."

 

Zdroj. Unsplash.com, womenworking.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář

Články z dalších našich webů: