Přínosy zelených jablek. S čím a jak vám mohou pomoci?

Foto: Unsplash

Přínosy zelených jablek. S čím a jak vám mohou pomoci?

Jablka jsou bohatá na antioxidanty, vitamíny jako vitamín C, vitamín A, vitamín K, vlákninu, minerály a řadu dalších důležitých živin, které jsou prospěšné pro vaše zdraví.

Zajímavostí u jablek je, že mají různé barvy. Jedna z nich je zelená. Nicméně, v popularitě, červená jablka mohou překonat zelená jablka. Zelené jablko však vyrovnává úroveň živin jako červené jablko, ale zelená jablka mají nižší obsah cukru, což je životně důležitý bod, kterým se zelená jablka mohou pochlubit. Zelená jablka navíc obsahují mnoho přínosů pro krásu a zdraví. Jsou kombinací kyselé a sladké chuti. Ale zajímá vás, jaké jsou výhody zelených jablek? Zde je seznam.

Chcete šťastnější a zdravější život mimo pravidelné návštěvy lékaře? Pak je řešením zelené jablko. Základní živiny, kterými jsou zelená jablka nabitá, jsou naprostým klenotem pro vaše zdraví.
 

Zvyšují metabolismus

Vysoký obsah vlákniny v zelených jablkách pomáhá zvýšit metabolismus. Vysoký obsah vlákniny stimuluje detoxikační proces a udržuje trávicí systém čistý. Jak je trávicí systém nabitý energií, dochází také k průlomu metabolismu.

Tip: Zelená jablka si můžete dát ke svačině. Zelená jablka zvyšují metabolismus a udržují váhu.
 

Jsou dobrá pro játra

Antioxidanty jsou přírodní detoxikační látky, které chrání vaše játra před onemocněním jater. Zelená jablka jezte i se slupkou. Zelená jablka udržují játra a trávicí systém zdravý. Může to usnadnit pohyb střev a váš střevní systém bude čistší.

Tip: Máte-li potíže s trávicím systémem, konzumujte denně kousek jablka. Dokonce i vařená zelená jablka vám mohou pomoci získat úlevu.

Posílení kostí

Vápník je nezbytný pro husté a silné kosti. Zvláště ženy jsou náchylné k řídnutí a oslabování kostí. Hustota kostí klesá po 30. Ženy v menopauze by měly do svého jídelníčku zařadit zelená jablka. Zelené jablko zabraňuje osteoporóze.

Tip: Pokud máte problémy s kostmi, mělo by být vaší prioritou jídlo související s vitamíny a minerály. Můžete si udělat salát se zelenými jablky a jinými výživnými potravinami.

Napomáhají hubnutí

Vzhledem k tomu, že zelené jablko je ovoce bohaté na vlákninu, je prospěšné při hubnutí. Zelená jablka mají nižší hladinu cukru a více minerálů a antioxidantů, které pomáhají shodit pár kilo. Vitamin K v něm udržuje krevní oběh bez přerušení.

Tip: Zelená jablka zrychlí váš metabolismus a pomohou vám při redukci hmotnosti. Pokud držíte dietu, mohou být oblíbenou svačinkou zelená jablka.

Ochrana plic

Podle studií může každodenní konzumace zelených jablek snížit rizika spojená s plícemi o 23 %. Snižuje riziko astmatu. Pravidelní kuřáci mohou snížit svou vinu tím, že budou mít denně zelená jablka, protože je ochrání před plicními chorobami.

Tip: Šťáva ze zeleného jablka může chránit vaše plíce a v době pandemie může být vaším zachráncem. Zkuste jíst zelená jablka, abyste měli chráněné plíce. Mějte po ruce zelená jablka pro každodenní konzumaci.

Dobré pro oči

Zelená jablka jsou bohatá na vitamín A. Obohacený vitamín A pomáhá zlepšit vidění. Vitamin A přítomný v zelené jablečné šťávě může potenciálně posílit váš zrak. Je to jasný zdroj pro posílení vašeho zraku.

Tip: Míchaný salát se zelenými jablky může být dobrou svačinou nebo večeří.

Snižuje riziko zánětů

Při konzumaci jablek nevyhazujte slupku do odpadkového koše. Jablečná slupka je zdravá jako maso z jablka a může zlepšit vaše zdraví, protože obsahuje detoxikační prvky. Zelená jablka nastartují vaši imunitu.

Tip: Pokud se bojíte denně žvýkat zelená jablka, přidejte šťávu. I to vám může pomoci.

Zdroje: femina.in, unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář

Články z dalších našich webů: