Toužíte po plnějším a pevnějším pozadí? Zkuste tyto potraviny + bonusový tip.

Foto: Unsplash

Toužíte po plnějším a pevnějším pozadí? Zkuste tyto potraviny + bonusový tip.

Dnes si promluvíme o pozadí, ano? Věděli jste pro začátek, že to vaše je tvořeno jedněmi z nejsilnějších svalů, které máte v celém těle - gluteus maximus, gluteus medius a gluteus minimus?  A co třeba tohle - věděli jste, že tuk, který se vám ukládá v zadku, je zdravější než ten, který se ukládá kolem břicha?

Dalším zajímavým faktem je, že důvodem, proč mají ženy větší zadek než muži, je skutečnost, že máme v těle více estrogenu. A podle časopisu Cosmopolitan je velikost vašeho zadku založena na umístění pánve a boků, množství tuku, který máte, a jeho rozložení, způsobu, jakým se váš zadek připojuje ke stehenním kostem.

Poslední část je to, co se chystáme prozkoumat, protože pokud chcete získat plnější a/nebo pevnější pozadí a raději byste to udělali postaru (tedy bez chirurgického zákroku), existují určité cviky, které budete muset provádět (například dřepy, výkopy a výpady). Navíc jsou zde určité potraviny, které budete muset jíst také. Zde je několik potravin spolu s konkrétními způsoby, jak mohou prospět vašemu konečnému cíli.

Arašídové máslo má vysoký obsah bílkovin, které zvyšují svalovou hmotu

Jednou z nejlepších vlastností arašídového másla (arašídů obecně) je určitě vysoký obsah bílkovin. Obsahuje také dobré množství tuku a vlákniny. Jeho konzumace má několik zdravotních výhod, včetně toho, že arašídové máslo pomáhá zlepšit zdraví mozku, může vám dodat více energie, může zlepšit strukturu vaší pokožky (díky vitaminu E, který je v něm obsažen) a pomáhá snižovat riziko cukrovky a srdečních onemocnění.

Důvodem, proč vám může pomoci získat takové pozadí, jaké si přejete, je hořčík, který je v něm obsažen. Hořčík pomáhá snižovat svalové křeče při cvičení a zdravé tuky v něm obsažené vám mohou skutečně pomoci udržet si zdravou váhu. Bílkoviny obsažené v arašídovém másle jsou také skvělé, pokud jde o budování svalové hmoty.

Řecký jogurt obsahuje bílkoviny, které pomáhají budovat tloušťku svalů

Pokud vás někdy zajímalo, jaký je rozdíl mezi řeckým a běžným jogurtem, je to sice na dlouhé povídání, ale asi nejjednodušší vysvětlení je, že řecký jogurt neobsahuje syrovátku ani jiné tekutiny jako běžný jogurt. Výsledkem je, že ačkoli jsou si výživově podobné, řecký jogurt má obvykle méně sacharidů a cukru a dvakrát více bílkovin.

Kromě toho, že řecký jogurt skvěle posiluje kosti, snižuje krevní tlak a zlepšuje zdraví střev, je také účinným způsobem, jak podpořit metabolismus ve dnech, kdy chcete cvičit. Navíc může pomoci budovat vaši svalovou hmotu. Některé studie totiž tvrdí, že řecký jogurt dokáže zvýšit tloušťku svalů (včetně zadní části těla) a zároveň zlepšit složení vašeho těla již za 12 týdnů soustavného cvičení.

Potraviny s vysokým obsahem tuku, jako jsou vejce a hořká čokoláda, pomáhají rozvíjet tělesnou kompozici

Pokud vás zajímá, co je to složení těla, pak je to množství tuku, kostí a svalů, které máte v těle a na těle. Lékaři mají tendenci sledovat složení těla, aby se ujistili, že si udržujete zdravou váhu.

Přesto si pamatujte, že to, co dělá plnější zadek, je tuk. Věřte tomu nebo ne, ale existují tuky, které jsou pro vás vlastně docela dobré. Například mononenasycené a polynenasycené tuky společně snižují riziko onemocnění a potraviny s vysokým obsahem tuků, jako jsou vejce, hořká čokoláda a lněná semínka, mohou přispět k budování složení vašeho těla.

Podle jedné studie ženy, které konzumovaly zdravé tuky po dobu 16 týdnů, skutečně zaznamenaly, že se jim zvýšila tuková a svalová hmota, zatímco záněty a krevní tlak klesly. To je rozhodně ten druh kurzů tělesného složení, který chcete vidět, pokud se snažíte získat větší zadek.

Avokádo je plné antioxidantů, které snižují poškození svalů

Avokádo je plné vitamínů B6, C, E, K. Mezi další prospěšné látky patří riboflavin, niacin, kyselina listová, kyselina pantotenová, hořčík, draslík, betakaroten a omega-3 mastné kyseliny, takže není divu, že je to tak zdravé ovoce!

Pokud jde o zdraví prospěšné látky, avokádo obsahuje také fytochemikálie, které podporují váš zrak, a také živiny, které mohou snižovat riziko deprese, pomáhají předcházet rakovině a usnadňují trávení.

Důvodem, proč byste měli zvážit přidání tohoto ovoce do svého "jídelníčku pro rozvoj pozadí", je to, že pokud hodně cvičíte, abyste získali plnější a pevnější zadek, antioxidanty v avokádu sníží oxidační stres a také pomohou zabránit poškození svalů během cvičení. To znamená, že budete moci cvičit, abyste získali zadek takový, jaký chcete, aniž byste se museli obávat nadměrného opotřebení této části těla. 

Brambory mají vysoký obsah vitaminu C, který obnovuje svalové trhliny

Aby svaly narostly, musí projít těžkým procesem. Při cvičení musí nejprve dojít k určitému stupni zranění nebo roztržení, aby se vaše svalová vlákna mohla spojit a vytvořit ještě větší sval.

Zatímco vaše svaly tímto procesem procházejí, vitamin C je prospěšný, protože může pomoci rychleji zacelit svalové trhliny, takže budete schopni rychleji vidět výsledky. Další výhodou, kterou přináší konzumace vitaminu C, je to, že pomáhá vašemu tělu produkovat více kolagenu. To je dobrá věc, protože kolagen je nezbytný pro nárůst svalové hmoty.

Potravinou s vysokým obsahem vitaminu C jsou brambory. A protože jde o potravinu, která podle WebMD také skvěle snižuje hladinu cholesterolu, vyrovnává hladinu cukru v krvi a udržuje pravidelnost (díky vláknině, která je v ní obsažena), můžete si ve dnech cvičení brambory dopřát opravdu s dobrým pocitem.

BONUSOVÝ TIP: Svalová hmota se skládá převážně z vody, takže jí nezapomeňte hodně pít

Pokud chcete ze cvičení na zadek vytěžit co nejvíce, nezapomeňte při cvičení pít také hodně vody.

Nejen proto, že voda vás chrání před dehydratací, ale možná vás překvapí, že zatímco vy jste tvořeni přibližně ze 60 % vodou, vaše svalová hmota se skládá ze 76 % také z vody. To znamená, že čím méně vody máte v těle, tím spíše zaznamenáte úbytek svalové hmoty i svalové síly.

Healthline sdílí, že voda je pro vás opravdu dobrá také proto, že reguluje tělesnou teplotu, snižuje pocit únavy a udržuje pod kontrolou oxidační stres. To všechno jsou opravdu dobré důvody, proč udržovat vodu v těle, když se snažíte dosáhnout svých cílů plnějšího a pevnějšího zadku. Hodně štěstí!

Zdroje: thelist.com, unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář

Články z dalších našich webů: